Już od 40 lat mamy przyjemność zapraszać i gościć Państwa w naszym hotelu prowadzonym z myślą o osobach, które po męczącej podróży lub po dniu wypełnionym pracą chcą wypocząć w komfortowym i przytulnym wnętrzu. Położenie Hotelu zapewnia bliskość wielu atrakcyjnych miejsc a jednocześnie daje ciszę i spokój.
Hotel Olimp zlokalizowany jest w centralnej części miasta, zaledwie 1000 m od Starego Rynku, w bezpośrednim sąsiedztwie centrum sportowego ( Park Wodny, hala widowiskowo-sportowa, fitness club). W odległości 200 m od hotelu znajdziecie też Państwo dwa centra handlowe i dwa centra medyczne.
Doskonała lokalizacja sprawia,że ekonomiczny Hotel Olimp* jest idealnym miejscem zarówno dla osób przyjeżdżających do Chojnic w celach biznesowych jak i na wypoczynek.
POKOJE
Oferujemy Państwu miejsca noclegowe w przestronnych komfortowo wyposażonych pokojach z łazienkami prywatnymi lub w standardzie ekonomicznym.
Posiadamy pokoje 1, 2 i 3 –osobowe (Standard Plus, Standard i Ekonomiczne) o pow. 11-17 m kw. oraz apartament typu studio rodzinne o pow. 75 m kw.. Wysokiej jakości materace zapewniają przyjemny wypoczynek.
Wyposażenie pokoju:
– TV (LCD)/radio
– pilot
– WIFI
– komplet ręczników
– szamponetki i mydełka (w pok. Standard i Standard Plus)
– czajnik elektryczny, herbata i cukier (w pok. Standard i Standard Plus)
Dodatkowo w recepcji bezpłatnie dostępne:
– suszarka do włosów
– żelazko z deską do prasowania
ŚNIADANIA
Każdego dnia przygotowujemy dla naszych Gości pyszne śniadania w formie 8 zestawów ze świeżych i różnorodnych produktów.
RESTAURACJA
Zapraszamy na posiłki do współpracujących z nami restauracji: „BAZYLIA” (50 m) i „SŁONECZNA” (w kompleksie hotelowym)
REGULAMIN HOTELOWY
- Pomieszczenia mieszkalne w hotelu zwane dalej „pokojami” wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa kończy się i zaczyna o godz. 12.00.
- Najemca pokoju zwany dalej „gościem hotelowym” może zająć bez dodatkowej opłaty pokój w godzinach od 8.00 do 12.00 w dniu, w którym rozpoczyna pobyt, jeśli pokój ten jest wolny.
- Najmując pokój hotelowy gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pomieszczenia hotelowego, co jednak nie wiąże hotelu.
- Hotel nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
- W pokoju dwuosobowym drugie miejsce może być wynajęte na życzenie lub za zgodą gościa hotelowego zajmującego ten pokój.
- Hotel obowiązany jest zapewnić:
- Warunki do pełnego wypoczynku gościa, a w szczególności poprzez niewykonywanie bez zgody gości jakichkolwiek czynności w pokoju (np. sprzątanie, naprawa urządzeń itp.).
- Wymianę bielizny pościelowej co dwa dni.
- Codzienną wymianę ręczników.
- Hotel obowiązany jest:
- Bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu – przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków
- Do świadczenia nieodpłatnie na życzenie gościa hotelowego następujących usług:
- depozytowych
- budzenia o określonej godzinie
- przyjmowaniu bagażu na przechowanie
- Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu regulują przepisy art. 846 – 849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest istotnie ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie meldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego.
- W hotelu należy zachować ciszę od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
- Przy każdorazowym opuszczeniu hotelu klucz do drzwi pokoju, po ich zamknięciu należy pozostawić w recepcji hotelowej.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających.